Re: [WINNT] klient gmail w windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] klient gmail w windows
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 01 Feb 2023 22:54:53 GMT
in <news:trdjto$a1nb$1@dont-email.me>
user Jacek pisze tak:

> Ostatnio komuś reinstalowałem W10. Próbowałem uruchomić
> windzianego klienta mailowego dla konta na gmail.com. Po paru
> próbach uzyskałem autoryzację gmaila dla nowego systemu (nie
> dochodziły powiadomienia autoryzacyjne na komórę) i dało się
> zalogować do konta via strona google mail w przeglądarce. Ale ni
> cholery nie udało mi się namówić windzianego klienta by się łączył
> z serwerem.

ok najnowszy Vivaldi odebrał pocztę.

Nie powiem żeby dodanie konta nie było zagmatwane.

Najpierw chce email, kiedy kursor pójdzie skopiować hasło
okienko znika. Potem nie aktualizuje serwerów pop3 smtp.

Ale w końcu jakoś otworzył okno oauth i oznajmiło ono że
przeglądarka dodana. Na jakiej zasadzie nie wiem bo nie pozwalam na
cookies, IP będzie się zmieniało.

--
Piter

https://www.irfanview.com     https://vivaldi.com