Re: [WINNT] co daje aktywacja win 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] co daje aktywacja win 10?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 30 Jan 2023 00:15:52 +0100
Dnia Sun, 29 Jan 2023 22:07:46 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Czy on miał tam wcześniej legalny Win10? Co się z nim stało? Czy miał do
> niego instalkę i klucz? Nie może użyć tej
> posiadanej instalki?
> Co właściwie zrobił serwis? Sprzedał mu Windowsa czy po prostu postawił cos z
> jakiejś losowej instalki?
> Wydaje mi się, że pytania o aktywację są od d... strony. Albo facet jest
> posiadaczem licencji albo nie jest. Jak jest,
> to niech skorzysta z posiadanej instalki. Jak nie jest, to niech sobie kupi.
> Jeśli gość bardzo chce pozostać przy tej instalce z serwisu, to w sumie
> jedynymi minusami braku aktywacji będą dla niego
> [...]

Czasem zdarza mi się gdzieś u klienta wyciągnąć sprzęt nie uruchamiany od
lat.
Zauważyłem, że jakieś stare kompilacje (może 14Hx albo 15Hx) nie pozwolą
pracować, jeśli się ich nie podniesie do wyższych. Natomiast, jeśli nie
mają dostępu do Internetu, to o tym nie wiedzą i pracują spokojnie.
Sam zresztą u siebie mam takiego jednego laptoka ze starą kompilacją Win10,
który robi tylko za interfejs do zasilacza B6AC+ v.2, gdyż ichniejszy
program nie działa na Win 7 ani na nowszych Win10. A innego programu nie
znalazłem.

--
Pozdrawiam.

Adam