Re: [WINNT] co daje aktywacja win 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] co daje aktywacja win 10?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 29 Jan 2023 21:37:51 GMT
in <news:63d6e021$0$19614$65785112@news.neostrada.pl>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Czy on miał tam wcześniej legalny Win10?

Nie wiem. Strzelam, że tak miał legalny Win10, że kupił laptopa
w sklepie z w10 w 2017r. Naklejki z kodem już chyba
nie mają nowe laptopy.

> Co się z nim stało? Czy miał do niego instalkę i klucz?

Nie wiem. Raczej miał tylko partycję recovery.

> Nie może użyć tej posiadanej instalki?

chyba w 2017r nic nie dawali ani płyty ani pendrajwa?

> Co właściwie zrobił serwis?

Podobno nie mógł już sklonować starego dysku na nowy z powodu bad
sektorów to zainstalował mu świeży w10 z obrazu pobranego z MS.

> Sprzedał mu Windowsa

nie

> czy po prostu postawił cos z jakiejś losowej instalki?

tak

> Wydaje mi się, że pytania o aktywację są od d... strony. Albo
> facet jest posiadaczem licencji albo nie jest .

To ja się Was pytam co powinien mieć bo ostatnio nowy laptop kupiłem z
Vistą w 2007r a potem tylko Delle z serialem zapisanym w bios.

Książeczka, naklejka, jakis hologram?

> Jak jest, to niech skorzysta z posiadanej instalki.

Powinien mieć nośnik?

> Jak nie jest, to niech sobie kupi. Jeśli gość bardzo
> chce pozostać przy tej instalce z serwisu

pewnie chce.

> to w sumie jedynymi minusami braku aktywacji będą dla niego
> zablokowane niektóre ustawienia paska zadań i chyba tapety o ile
> pamiętam. MS tak naprawdę do tej aktywacji nie przywiązuje
> większej wagi i nie nęka nieaktywowanych Windowsów. Kiedyś było
> gorzej

aha dzięki

Zgaduje że użytkownicy chcą przejść aktywacje bo pozwala na pobieranie
aktulizacji systemu, sterowników i definicji wirusów.

--
Piter

https://www.irfanview.com     https://vivaldi.com
https://www.faststone.org     https://www.veracrypt.fr