Re: [WINNT] Grupa o Androidzie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Grupa o Androidzie?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 1 Jan 2023 23:30:00 +0100
PiteR w news:XnsAF7F8E942E042PanElektronik@127.0.0.1
[.............]
Samsung Internet zlewa to ustawienie, że nie jest default browser.

a nie ma gdzies tam w opcjach (byc moze przez "szukaj" znajdzie sie) "aplikacje domyslne", cos w tym stylu? pytam, bo u mnie w huawei takie cudo jest i listuje - akurat u mnie - s. internet i chrome do wyboru. I dziala! ztcp to nie znalazlem zadnej osobnej app, ktora - chociaz niby do tego luzy - pozwalala zmieniac przegladarki jako domyslne, wiecej: rzadko ktora w ogole pokazywala cos innego niz s. internet (dosyc inwazyjny jest jak widac i tylko w opcjach tel pozwala zmieniac)