Re: [WINNT] Grupa o Androidzie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Grupa o Androidzie?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 1 Jan 2023 22:38:05 +0100
PiteR w news:XnsAF7F8E942E042PanElektronik@127.0.0.1
[...............]
Obecnie walczę jak się pozbyć Samsunga Internet z telefonu żeby np
Firefox lub Vivaldi przejął w pełni default browser.
Samsung Internet zlewa to ustawienie, że nie jest default browser.
Czy odinstalowanie Samsunga Internet jest wogóle wykonalne?
Czy zrujnuje system tak, że nie da się używać telefonu?

(tel huawei)
gdzies i kiedys poczytalem, ze samsung internet jest b. w porzadku i... tak
juz zostalo, uzywam od lat paru.
poki co widze, ze:
s. internet nie ma opcji/klikniecia "przetlumacz strone". Co z kolei ma
chrome (na przyklad).
z kolei s. internet ma ustawienie "ciemny motyw" i wowczas wszystkie (!) www
przyjmuja ten styl = na czarnym tle biale litery i to jest dla mnie b.
super. Tego nie widze w chrome - niby jest ustawienie "ciemny motyw"  i to,
i owo w chrome staje sie ciemne, ale z pewnoscia nie tlo na www, w chrome
wrzeszczy po oczach natywna biela, jak diabli.
w s. internet super dziala blokowanie reklam via (np.) doinstalowany atguard
content blocker , zas w chrome widze, ze mozna blokowanie ustawic tylko w
opcjach, ale to jest oszukanstwo, w koncu korpo na zbyt wiele blokowan nie
pozwoli, od razu wprost zalalo mnie reklamami, a jakiejs sprytnej app
doinstalowywanej w tej sprawie do chrome nie widze...
s. internet ma opcje eksportu (chmura) paru istotnych spraw (zakladki
chocby)

Tak wiec mam ciekawostkowe pytanie: czy istnieje przegladarka, ktora ma
- opcje "ciemnego motywu" i obejmuje on takze wszystkie przegladane www
(czyli da jako tlo - czern, litery biale)
- !! opcje "przetlumacz www" (tego brakuje mi w samsung internet)
- blokowanie reklam, jedyne sensowne to zapewne za pomoca osobnej app (i to
dobrej = skutecznej)
- eksport/kopia (co najmniej zakladek)