Re: [WINNT] Grupa o Androidzie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Grupa o Androidzie?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 01 Jan 2023 14:00:57 GMT
in <torue5.814.1@outspace.org">news:torue5.814.1@outspace.org>
user 2late pisze tak:

> Probuj na pl.misc.telefonia.gsm jezeli to musi byc usenet.
>
> Ja zawsze szukam na google.
>
> A apropos hasla, jesli stare haslo jest nie wazne,  outlook sam
> powinien zapytac o nowe.

są cztery rodzaje inteligencji:
ludzka, zwierząt, żołnierzy i programistów Androida

Długo szukaliśmy sposobu jak w pracowym wifi zapamiętać hasło.
Okazało się że trzeba wpisać na barana nowe hasło wtedy pojawi się
"zaktualizować hasło?" trzeba nacisnąć oko wykasować krzaki, wpisać
nowe hasło cyfrowe np 5319553 i dać zaktualizuj.

Przy każdym następnym łączeniu należy wybierać NIE AKTUALIZUJ.

Obecnie walczę jak się pozbyć Samsunga Internet z telefonu żeby np
Firefox lub Vivaldi przejął w pełni default browser.

Samsung Internet zlewa to ustawienie, że nie jest default browser.

Czy odinstalowanie Samsunga Internet jest wogóle wykonalne?
Czy zrujnuje system tak, że nie da się używać telefonu?

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10