Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 29 Dec 2022 23:24:55 +0100
Dnia Thu, 29 Dec 2022 21:18:20 +0100, _Master_ napisał(a):

> W moim wieżowcu jest chyba 5 operatorów którzy skomlą aby z nimi
> podpisać umowę ;-)
>
> Ale Ty masz zapewne garaż! A w pewnym wieku internet przestaje rajcować.
>
> kupiłbym sobie jakiegoś starocia i przy nim grzebał.
>
> Teraz grzebię przy 3 kompach a kręgosłup siada ;-)

Żyję z informatyki, poza tym to moja pasja.

W sprzęcie już mi się trochę nie chce grzebać, ale mam pokaźny zestaw i
serwerów, i komputerów stacjonarnych, i laptopów.
Najstarsze kompy serii x86 to XT.
Najmocniejszy serwer to Dell PowerEdge z dwoma fizycznymi Xeonami i 8 szt.
HotSwap HDD SAS ze sprzętową matrycą RAID-5/6.
Mam też trochę 8-mio i 16-bitowców, w tym Amiga 4000T, ale w innym miejscu.
Zresztą większość sprzętu mam gdzie indziej.

A garażu to nie mam, bo domek wynajmuję. Brak garażu, ale mam za to trochę
drzew owocowych i sporo trawy :)
Z powodu wynajmu nie walczęo światłowód, bo cały czas szukam czegoś
lepszego pod wynajem.

Router brzegowy ma wyjście przez LTE ze stałym IP, bo mam wypuszczonych na
zewnątrz nieco usług i serwerów.

--
Pozdrawiam.

Adam