Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 29 Dec 2022 20:57:39 +0100
Dnia Thu, 29 Dec 2022 10:59:29 +0100, _Master_ napisał(a):

> Widzę że zaczyna się dyskusja ;-)
>
> Tytuł jest dobry bo gdyby znane były wymagania sprzętowe zwłaszcza gdy
> podpisywało się umowę z UPC nie byłoby żadnych problemów ;-)
>
> Na grupie sprzętowej zapewne odpowiedzieliby żeby wymienić sprzęt.
> Bo to w sumie taniej wyjdzie niż się z tym użerać
> I z taką PORADĄ się w pełni zgadzam.
>
> Ale... powiedzmy że mam do niego sentyment i nie chcę go wymieniać.
> Prędzej zmienię operatora na ORANGE
>
> Ich aplikacja też zdziadziała? Bo dawno nie testowałem?

Ty masz dobrze.

U mnie przez ogród przechodzi światełko i od Oranga i od UPC, ale mnie nie
mogą podpiąć, bo "brak możliwości technicznych".
I tak cała ulica: dwóch czy trzech podpiętych, kolejna posesja "brak
możliwości technicznych" i znów kilku można podpiąć.

Tak więc Ci nie pomogę, bo nie wiem.

--
Pozdrawiam.

Adam