Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Thu, 29 Dec 2022 10:59:29 +0100
W dniu 2022-12-29 o 01:27, Adam pisze:
Dnia Wed, 28 Dec 2022 21:37:53 +0100, _Master_ napisał(a):

W dniu środa-28-grudnia-2022 o 20:33, Grzegorz Niemirowski pisze:
_Master_ <Master@z.pl> napisał(a):
Jak żyć?

Zacząłbym od zapytania na właściwej grupie, czyli pl.comp.pecet.

HAAAAA ;-) A tam napiszą że to sprawa programowa ;-)

To w tytule postu było napisać: UPC tv go wymagania *programowe*  ;)

Widzę że zaczyna się dyskusja ;-)

Tytuł jest dobry bo gdyby znane były wymagania sprzętowe zwłaszcza gdy podpisywało się umowę z UPC nie byłoby żadnych problemów ;-)

Na grupie sprzętowej zapewne odpowiedzieliby żeby wymienić sprzęt.
Bo to w sumie taniej wyjdzie niż się z tym użerać
I z taką PORADĄ się w pełni zgadzam.

Ale... powiedzmy że mam do niego sentyment i nie chcę go wymieniać.
Prędzej zmienię operatora na ORANGE

Ich aplikacja też zdziadziała? Bo dawno nie testowałem?