Re: [WINNT] Problem z klawiaturą

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z klawiaturą
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sat, 24 Dec 2022 10:26:41 +0100
Wydaje mi się, że nie działa przy oryginalnej klawiaturze innej niż US.
Przykładowo mam klawiaturę z oryginalnym niemieckim układem (używaną jako polski programisty) i problemów z Ś jest więcej, niż przy oryginalnej US. Ciekawe, że programiści zauważyli to w przypadku pewnych używanych przeze mnie programów (dość niszowych), gdzie na liście rozwijalnej zamiast dużego Ś (np. nazwy dzielnic miasta, niemal wszędzie jest jakieś Śródmieście) umieścili małe ś co działa ;-)
Czy jest różnica pomiędzy układami "US" oraz "Int US" (Int = International)?
Z Twojego linku wynika, że "Alt Gr" jest mapowany jako "Ctrl"+"Alt" dla
klawiatur Int.

-----
Może to nie jest do końca ghosting, ale jednak nadal stawiam na problem
sprzętowy.
Też mi nie działała jedna litera (prawie na pewno Ś) i nie była to kwestia systemu.