Re: [WINNT] Problem z klawiaturą

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z klawiaturą
From: moxi <moxi@wyslijspamdosmieci.pl>
Date: Wed, 21 Dec 2022 15:26:14 +0100
Dzięki za ten adres, bo czegoś takiego szukałem, choć nie do końca to działa... Zacznę od tego, że ta klawiatura jest u znajomego i nie miałem jeszcze okazji tego sprawdzić u niego, ale gdy u siebie odpalę tę stronę i naciskam prawy alt to nie podświetla się żaden klawisz, każdy inny świeci, ten nie. Nie wiem więc o co chodzi. Znasz inne podobne strony lub aplikacje?

W windows jest cos takiego jak "Klawiatura ekranowa" glowne zastosowanie tego jest oczywiste ale przy okazji podswietla wciskane klawisze :)

--
Pozdrawiam,
moxi