[WINNT] W10H Problem z logowaniem do konta lokalnego.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W10H Problem z logowaniem do konta lokalnego.
From: Swift <pawprac@gmail.com>
Date: Mon, 7 Nov 2022 10:14:03 -0800 (PST)
Najczęściej loguję do W10 z kontem MS. Jeżeli jednak chcę zalogować się prze
konto lokalne to na stosownym ekranie - aby nie rozpisywać się na temat ścieżki
poniżej zamieszczam zrzut ekranu -  mam odniesienie (linia NUMER PIN) do nie
istniejącego już konta. Dopiero po wybraniu "Więcej opcji" mogę zalogować się
na hasło do poprawnie wyświetlanego istniejącego konta MS. Informacja o koncie
nie istniejącym, zapisana jest dalej gdzieś w rejestrze ? Gdzie ? Wdzięczny
będę za wskazówki.
https://i.postimg.cc/cCTzRr44/Logowanie-KL.png
PP.

  • [WINNT] W10H Problem z logowaniem do konta lokalnego., Swift <=