[WINNT] Win10H. Problem z logowaniem do konta lokalnego.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10H. Problem z logowaniem do konta lokalnego.
From: Swift <pawprac@gmail.com>
Date: Mon, 7 Nov 2022 10:33:49 -0800 (PST)
Zazwyczaj loguje się do Win10H przez konto MS. Jeżeli jednak chcę przelogować
się na konto lokalne, to przez "Ustawienia" dochodzę do ekranu (zrzut poniżej)
i wówczas pyta mnie o PIN do nie istniejącego już konta. Dopiero po wybraniu
"Więcej opcji" mogę zalogować się przez podanie hasła
i tu już wyświetla nazwę istniejącego konta i logowanie działa. Nie istniejące
już konto w opcji PIN dalej, jak sądzę, zapisane jest gdzieś w rejestrze.
Pytanie gdzie ?
Wpisałem nazwę starego konta do szukajki rejestru i zwraca parę kluczy, nie
chcę jednak kasować nie mając pewności który. Wdzięczny będę za wszelkie porady.
 https://i.postimg.cc/wMxfjgcK/Logowanie-KL.png
PP

  • [WINNT] Win10H. Problem z logowaniem do konta lokalnego., Swift <=