Re: [WINNT] Unzip wielu zipów w folderach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Unzip wielu zipów w folderach
From: PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>
Date: Fri, 04 Nov 2022 15:12:26 +0100
> Osoba podpisana jako PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>

> To jakieś historyczne informacje. Przecież Alt+F6 jest wzięty z Norton
> Commandera.

> Oba skróty są opisane w pomocy TC i w pliku KEYBOARD.TXT:
> /----
> ALT+F6  Unpack specified files from archive under cursor, or selected
> archives (use Alt+F9 on Windows 95)
> (...)
> ALT+F9  Same as ALT+F6 (because ALT+F6 is broken on Windows 95)
> \----

> Jak widać, to stara sprawka Microsoftu.

> [...]

Racja, tak byłoby bardziej logicznie i konsekwentnie.
Ja właciwie nie potrzebuję wchodzić w takie niuanse,
ważne że TC robi co ma robić i nie musze używać systemowego
menadżera plików, zwłaszcza w Windows 10 to duża ulga...

W domu i tak używam Altap Salamander, od niedawna w pełni freeware,
polecam: https://www.altap.cz/
Jakoś kilkanaście lat temu przypadł mi do gustu
i porzuciłem monogamię z Total Commanderem :D

Pozdruffka

--