Re: [WINNT] Microsoft Edge nie uruchamia się

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Microsoft Edge nie uruchamia się
From: Piotr C <kangyooni@gmail.com>
Date: Mon, 12 Sep 2022 11:59:58 -0700 (PDT)
On Monday, September 12, 2022 at 11:00:28 AM UTC-7, Animka wrote:
> Miałam to proponowane do pobrania w Windows Update (jako dodatkowe
> chyba), ale nie pobrałam, bo nie chcę.

U mnie było dokładnie to samo. W miarę świeża instalacja, wszystko
aktualizowane na bieżąco, parę dni temu zauważyłem że Edge się nie uruchamia
ani ten konsolowy deinstalator. Naprawianie nie pomogło. Tzn. któryś update to
musiał uwalić. Podziękowałem, skasowałem wszystkie pliki ręcznie i do widzenia.
Usunąłem teraz te wpisy z rejestru, jeśli kiedyś zajdzie potrzeba to sprawdzę
czy działa, ale raczej prędzej Chromium zainstaluję :)