Taki problem. OneDrive mam ustawiony jako backup dokumentów i obrazów. Wśród
dokumentów pliki OneNote (używam z Office 2010 a nie tego "chmurowego"
badziewia). Bardzo cenię sobie pracę offline, nie współpracuje z nikim przy
swoich notatkach więc chciałbym to mieć u siebie, dodatkowo - aby wykonując
"prawdziwy" backup (ten w "chmurze" ciężko tak nazwać) chciałbym te pliki móc
skopiować.
Ale się nie da!
Katalog OneNote znika wraz z zawartością, pojawia się za to plik url. OneNote
nie otworzy tego, choćby dlatego że na firewallu zablokowałem mu dostęp do
sieci żeby nie truł dupy o pseudo-upgrade (czyli instalację ograniczonej
darmowej wersji "chmurowej"). W ustawieniach OneDrive wyłączyłem już "Use
Office to sync..." co powinno temu zapobiec. Pochodziło prawidłowo jeden dzień
dosłownie - tzn. edytuję plik lokalny, widzę że się wysłał na onedrive. Kolejny
dzień - wszystko zniknęło ponownie. Kurwicy idzie dostać! Jak to wyłączyć? Ew.
co innego polecacie jako zamiennik w podobnej cenie (przyznam że $20/rok to
niewiele za 100GB).
P.
|