Re: [WINNT] Microsoft Edge nie uruchamia się

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Microsoft Edge nie uruchamia się
From: Doxent <doxent@gazeta.pl>
Date: Thu, 8 Sep 2022 10:51:46 +0200
Mam tak samo na jednym kompie. Robiłem dokładnie tak samo czyli wywalałem wszystko ręcznie i czyściłem rejestr lecz bez skutku. Na razie wywaliłem w diabły Edge ale podejrzewam, że ma to związek z sygnaturami wbudowanego antywirusa. Co ciekawe na innych kompach działa normalnie. Miałem też, że firmowy antywirus Microsoftu świrował przy uruchamianiu wszystkich przeglądarek opartych na Chrome. Ale Opera GX czy Brave działały normalnie lecz wywalało tylko komunikat z tego antywirusa. Nie pomaga też zgłuszenie antywirusa.