To: | winnt@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | [WINNT] UWAGA na Thunderbirda 102 |
From: | "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> |
Date: | Wed, 14 Sep 2022 18:16:23 +0200 |
Jak ktoś jeszcze nie zaktualizował, to lepiej się zastanowić, a na pewno zbackupować. U mnie "tylko": a) zamknął wszystkie otwarte emaile b) zniknęło wszystko co było w Favorites c) hasła do serwerów też pozapominał d) chwilo także przestał widzieć emaile, bo okazało się, że korzysta z ustawień W10 - "strona kodowa dla programów niewspierających Unicode". Jak to zmienisz, to Thunderbirda wuj strzela i przestaje działać. |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [WINNT] Microsoft Edge nie uruchamia się, Animka |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [WINNT] UWAGA na Thunderbirda 102, jo44 |
Poprzedni w Wątku: | [WINNT] OneDrive - uporczywie przenosi OneNote na serwery, Piotr C |
Następny w Wątku: | Re: [WINNT] UWAGA na Thunderbirda 102, jo44 |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |