Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Mon, 11 Apr 2022 11:27:45 +0200

Dzięki za rzuty, ten i ten wczorajszy.

Wczoraj po południu pisałeś:
> Jeśli zaznaczasz pendrive w Urządzenia -> USB, to w momencie
> zaznaczenia powinien on zniknąć z systemu-gospodarza i powinien
> pojawić się w systemie wirtualnym. Możesz zajrzeć do menendżera
> urządzeń w XP żeby zobaczyć jak wygląda kwestia USB.
> U mnie wygląda to tak: https://i.imgur.com/Vltu8tj.png
To rozumiałam.

Natomiast dzisiaj napisałeś:
Nie przedstawiasz jednak zrzutów i nie wiadomo co się dzieje. Np. czy ten pendrive zostaje odpięty od Win10 i zastąpiony VirtualBox USB. I zrzuty muszę robić ja.
https://i.imgur.com/KLRKlvm.pngCo to znaczy "czy ten pendrive zostaje odpięty
od Win 10 i zastąpiony
VirtualBox USB" ?
Czy to oznacza to samo co pisałeś wczoraj, czy raczej tutaj "odpięcie"
oznacza czynność fizyczną?

Pozdrawiam
Ewa