Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 12 Apr 2022 15:01:05 +0200
Dnia Tue, 12 Apr 2022 13:16:01 +0200, Ewa napisał(a):

> OK. A jak zastosować "zmień usenetowy artykuł" w TB?"
Nie wiem :) Szukałem takiej opcji w TB z kwadrans i nie znalazłem.

> To nie była złośliwość tylko żart (było :-)), na których,
> jak pisałeś, się znasz.
No ale tylko na niektórych :)

> Zauważyłam, że czasem usuwasz własne, wysłane posty.
> Jak to robisz?
Nie usuwam tylko zmieniam. Serwery usenetowe powinny mieć możliwość
zmiany lub usunięcia (cancel) wysłanego posta. Niestety, nie wszystkie
mają. September (mój serwer) np. ma tylko zmianę i czasem z tego
korzystam. Niezależnie od możliwości serwera, muszą być odpowiednie
opcje w czytniku news. W moim są,  a w TB zdaje się jest tylko usunięcie
a i to nie jestem pewien czy ta opcja usuwa post z tego co czytnik już
ściągnął czy usuwa post na serwerze.

--
Jacek
I hate haters.