Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Mon, 11 Apr 2022 11:39:16 +0200
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
Nie przedstawiasz jednak zrzutów i nie wiadomo co się dzieje. Np. czy ten pendrive zostaje odpięty od Win10 i zastąpiony VirtualBox USB. I zrzuty muszę robić ja.
https://i.imgur.com/KLRKlvm.pngCo to znaczy "czy ten pendrive zostaje
odpięty od Win 10 i zastąpiony
VirtualBox USB" ?
Czy to oznacza to samo co pisałeś wczoraj, czy raczej tutaj "odpięcie"
oznacza czynność fizyczną?

Pendrive nie może być podłączony do dwóch komputerów jednocześnie. Stąd żeby pojawił się w XP musi zniknąć w Win10. W momencie podłączania do XP VirtualBox sprawia, że pendrive znika z Win10 i w jego miejsce pojawia się taka wydmuszka, urządzenie proxy, którego sterownik przekieruje cały ruch do VM.

Tak to rozumiałam, a teraz piszesz, że :
> czy ten pendrive zostaje odpięty od Win10 i zastąpiony VirtualBox USB.
Dlaczego mam to sprawdzać skoro robi się to automatycznie?
Mogę tylko zrobić zrzut Menedżera Urzadzeń pokazujący, że w Win 10
już go nie ma.

Pozdrawiam
Ewa