Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Fri, 8 Apr 2022 09:36:17 +0200
Dnia Thu, 7 Apr 2022 21:50:17 +0200, Mark napisał(a):

Jacek źle ci podał, Konfiguracja kont jest w menu Narzędzia.

Mam linuksową wersję 91.7.0. Może w windzianej jest inaczej a jak w
mojej to sobie popatrz na obrazek jaki podrzuciłem Ewie.

Jacku, bardzo Ci dziękuje za zainteresowanie moim problemem i chęć pomocy.
Ponadto Ty jako jedyny pomagasz, a nie czepiasz się do mojego kolokwialnego sformułowania o zamknięciu tematu. Chodziło mi o to,
że wtedy, sądząc, że mam już rozwiązanie, nie oczekiwałam dalszych
odpowiedzi. Myślę, że wszyscy czepialscy doskonale to zrozumieli,
ale skoro jest okazja żeby się przyczepić, zwłaszcza do dziewczyny,
to żaden "prawdziwy Polak" takiej okazji przecież nie przepuści.

Wracając do tematu wątku, myślę, że inaczej jest w Linuksie, a inaczej
w Windows. Sprawdziłam jeszcze raz, Konfigurację kont mam w menu
tylko z w Narzędzia, zarówno w głównym oknie jaki i w oknie Tworzenie.
Pierwsze co teraz zrobię, to zaktualizuje mojego TB, bo gdy
odczytywałam moją obecna wersją, żeby podać tutaj, upomniał się
o aktualizacje do wersji 91.8. Dam znać jak jest po aktualizacji.

Pozdrawiam
Ewa