Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Thu, 7 Apr 2022 19:34:18 +0200
W dniu 07.04.2022 o 19:26, Ewa pisze:
W dniu 07.04.2022 o 19:16, Ewa pisze:
Dnia Thu, 7 Apr 2022 18:43:00 +0200, Ewa napisał(a):

Może ktoś zna skuteczny sposób?

Napisz do mnie maila testowego, obejrzę sobie co twój TB generuje. I
załącz w nim zrzut ekranu z formularzem na który ci wskazałem.
Właściwie formularza mi nie wskazałeś.
Ja sama doszłam do tego, że trzeba wybrać Narzędzia w oknie Tworzenie,
bo wpierw próbowałam z wyborem Narzędzia w oknie (głównym) TB,
ale tutaj po wybraniu Konfiguracja kont i następnie konta do ustawienia
rubryki do wpisania imienia i nazwiska w ogóle nie ma.
Być może źle Cię zrozumiałam, więc napisz proszę o jaki formularz Ci
chodziło.
Na razie z wysłaniem poczty do Ciebie się wstrzymam, bo może po prostu użyłam nieodpowiedniego formularza. Ale za propozycje dziękuję.

Przy okazji, miałam już wcześniej założone 3 konta i dla 2 z nich
kiedyś, jakoś, nie wiem jak, udało mi się tak ustawić, że u adresata pojawia się moje imię i nazwisko. Teraz, w związku z rezygnacją Orange z domeny neostrada.pl, będę musiała używać 3-ciego z posiadanych kont i mam z tym kłopot.

Pozdrawiam
Ewa

Przepraszam, chyba coś pokręciłam. Teraz widzę, że możliwość wpisania
imienia i nazwiska po wejściu w Narzędzia z okna głównego TB jednak jest. Pokazało się nawet już z tym wpisem, ale mimo to działa źle.
Napisz proszę, o który formularz z wejściem w Narzędzia Ci chodziło:
z okna głównego TB czy z okna Tworzenie?
Musze wpierw to uporządkować, bo teraz tylko zawracam głowę.
Jeszcze raz przepraszam.

Używam TB w wersji 91.7.0 (32 bity).
Pozdrawiam
Ewa

I jeszcze jedno.
Napisałeś:
Edycja>Konfiguracja kont>twoje konto do ustawienia>patrz i wypełnij
rubryczkę "Imię i nazwisko"
w menu  Edycja, ani w oknie głównym, ani w oknie Tworzenie  nie ma
u mnie możliwości wybrania Konfiguracja kont.