Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Mon, 25 Apr 2022 08:57:50 +0200
Gdy włączysz swój komp, mailer ściąga nowe nagłówki maili
(jak pisze Adam) i widzisz je w swoim mailerze ale maile zostają na
serwerze i dopiero jak chcesz przeczytać jakiś mail, jest on dociągany.
A po takim dociągnięciu (przeczytaniu) zostaje u mnie, czy znika
z mojego kompa? Zwykle te ważne dla mnie maile czytam i nawet nie zdawałam sobie sprawy, że w tym celu są dociągane. Gdyby zostawały,
to te najważniejsze mi nie znikną, ale to na przyszłość, bo dotyczy
nowego konta.

Mówię ci, spróbuj Evolution.
Spróbuje, ale nie teraz. I tak mam już z tym dużo roboty, a zegar
do 1 maja tyka.

Pozdrawiam
Ewa