Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Mon, 25 Apr 2022 14:56:37 +0200
Mon, 25 Apr 2022 14:38:53 +0200, "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
wysmarował:

> Można zarządzać folderami i one będą się synchronizowały między urządzeniami
> i webmailem. Jest nawet możliwość uploadu wiadomości na serwer.

Są też minusy, np. niewielka wielkość skrzynek, zależna od hostingu
ale przy dzisiejszych multimedialnych mailach może szybko się zapchać raz dwa.
Gorzej też z archiwizacją.

Co innego na firmowym serwerze, wtedy i pojemność i archiwizacja według potrzeb
oraz zachowana prywatność, bezpieczeństwo danych.

SushiMaster