Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Mon, 25 Apr 2022 14:13:18 +0200
Mon, 25 Apr 2022 13:31:47 +0200, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  wysmarował:

> Od czasu do czasu, zniesmaczony wadami tego co akurat używam, robię
> przegląd alternatyw. Tego Clawsa macałem i dlatego chciałbym abyś mi
> wytłumaczył dlaczego jest lepszy od Evolution. Tak całkiem serio pytam.
> I pytanie dot. maili

Nie napisałem, że jest lepszy, bo nie używam Evolution, żeby porównać.
Claws jest m.in. pod Windows a Evolution jak widzę już nie bardzo.
Dla mnie ma wszystko co potrzeba ale może Evolution ma coś jeszcze, nie wiem,
pytaj o jakiś konkret.

> a nie news albowiem co do news to 40Tude rulez :) A

Ja lubię, kiedy jednym narzędziem ogarniam te wszystkie dziedziny.

> RSS nikt nie uzywa.

Mogłeś przynajmniej dopisać "... nikt kogo znam" byłoby bardziej wiarygodne ;)
Dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie.

SushiMaster