Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Wed, 13 Apr 2022 00:30:35 +0200

To zainstaluj jeszcze raz.
Zainstalowałam. Instalacja trwała 22 minuty.
W ogóle mam wrażenie, że dzisiaj wszystko trwa dłużej niż wczoraj.
Mała ikonka przy zegarze się pokazała. I przeciąganie działa.

Przy pierwszej próbie dzisiaj z mp3-ką, przed instalacją GuestAdditions,
pokazał się dymek z informacją, że wykryty został nowy sprzęt,
a po zmianie rozdzielczości, gdy widoczny był już cały formularz,
napis Searching i przebiegające wypełnienie paska na formularzu
trwało przez chwilę.
Teraz już cały czas jest tylko początkowy napis: Please connect device.

Wydaje mi się, że ten filtr nie zabezpiecza tego, że mogę przed
uruchomieniem programu ratującego odłączyć kabel od USB
i po uruchomieniu programu nacisnąć mp3-kę na Back/Powrót i dopiero
wtedy podłączyć kabel do USB.

Muszę jeszcze z tym powalczyć, ale to już jutro, bo teraz padam.

Dzięki i pozdrawiam
Ewa