Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Tue, 12 Apr 2022 23:28:59 +0200
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
Nie była. :-(
Jak można te GuestAdditions odinstalować?

Tak samo jak inne programy.

W trakcie instalacji
wypełnił się na zielono tylko kawałek paska i bardzo długo czekałam
i nic się nie działo. Zamknęłam VM (pewnie źle zrobiłam) i chciałam
powtórzyć, ale nic nie robi. Teraz w Mój Komputer pod Urządzenia z wymiennymi nośnikami pamięci, jest nazwa Virtualbox Guest Additions,
ale chyba się nie zainstalowało do końca.

To zainstaluj jeszcze raz. Płytkę z instalką masz w napędzie. Wystarczy wejść na D: i uruchomić instalator (VBoxWindowsAdditions.exe).

Przy okazji zwracam honor. Jest jakiś błąd, nie wiem czy VB czy XP, że ikona ani etykieta napędu nie odświeżają się poprawnie. Jeśli była podpięta płytka XP a potem od razu podpięta GA, to nadal widać ikonkę instalatora XP i etykietę GRTMPFPP_PL. Oczywiście zawartość jest już prawidłowa. Jeśli kliknie się Urządzenia -> Napędy optyczne -> Usuń dysk z wirtualnego napędu a potem Urządzenia -> Zamontuj obraz płyty z dodatkami gościa... to wszystko się odświeża poprawnia i nawet instalator startuje automatycznie.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/