Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Sun, 10 Apr 2022 17:11:19 +0200
Dnia Sun, 10 Apr 2022 14:57:41 +0200, Ewa napisał(a):

Wszystko to wiem i program, o który mi chodzi, już wczoraj pod Win 10
(host) nagrałam na tego pendrajwa.
Tylko mi proszę powiedz co zrobić, żeby guest potrafił go używać?
Na razie widzi go

to znaczy pendrajwa, nie program

Nooo...  teraz dwie rzeczy:
1. Nie wiem czy program wymaga instalacji w XP. Jeśli tak, to go
zainstaluj na tym XP. Otwórz pena, przegraj plik exe na wirt. komp i
uruchom. Włączonego pena musi jakoś być widać w tym XP, sprawdź w Mój
Komputer.
Nie doczytałeś do końca. Pisałam:
> Tylko mi proszę powiedz co zrobić, żeby guest potrafił go używać?
> Na razie widzi go tylko w menu Urządzenia -> USB i jest zaptaszkowany.
> Nie widać go w Mój Komputer, a w pozycji "Urządzenia z wymiennymi
> nośnikami pamięci" ma tylko "podpunkt" VirtualBox Guest Additions (D:)
> - jego kliknięcie powoduje instalację od początku.

Program nie wymaga instalacji w XP.

2. Masz zamiar ten program zastosować względem twojego odtwarzacza. No
to musisz go wetknąć do gniazda USB i sprawdzić czy go widać w
Urządzenia. Jeśli tak, to włączyć  (analogicznie do pendrajwa) i zrobić
co tam chcesz. Jeśli nie widać, no to się narobiłaś na próżno :)
mp3-ka _pokazuje się_ na liście Urządzenia -> USB i mogę ją zaptaszkować, podobnie jak poprzednio pendrajw.
Chociaż tyle dobrego.

Jak pisałam:
> Podczas instalacji w okienku Select components to install: tylko
> pozycja "Start menu entries" była aktywna i zaptaszkowana. Pozycja
> "VirtualBox Guest Addition..." była zaptaszkowana, ale szara,
> pozycja "Direct3D Support (Exp..." była niezaptaszkowna i szara.

Nadal wydaje mi się, że przy takich zaznaczeniach przed Install
"VirtualBox Guest Additions" w ogóle nie zostało zainstalowane,
a jego instalacja miała być podstawą działania USB.

Pozdrawiam
Ewa