Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 10 Apr 2022 14:39:28 +0200
Dnia Sun, 10 Apr 2022 14:29:01 +0200, Ewa napisał(a):

> U mnie jest lista złożona z 6 pozycji,
> w tym mój pendrajw i mój smartfon

No, toć. Jest lista urządzeń, klikasz na twój pendrajw i on się włącza.
U mnie (nie wiem jak u ciebie) w tym momencie pojawia sie ptaszek przy
nazwie pendrajwa. Klikniesz drugi raz, ptaszek znika, pendrajw
przechodzi pod kontrolę hosta.
Kiedy jest pod hostem, nagrywasz na nim to co chcesz przerzucić. Idziesz
do guesta, klikasz nazwę pendrajwa który przełącza się na guesta i
robisz z tym plikiem co tam chcesz.
--
Jacek
I hate haters.