Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Sun, 10 Apr 2022 08:18:07 +0200

Zainstaluj VirtualBox. Instalkę masz tu:
https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads
Po instalacji VB doinstaluj jeszcze VirtualBox 6.1.32 Oracle VM VirtualBox Extension Pack z tej samej strony.

Przeglądam różne strony i filmy i w jednym z filmów wykorzystywana
jest nowsza wersja VirtualBox 6.1.4 (6.1.4-136177) i zalecana
do ściągnięcia z tej samej strony, której adres Ty podałeś.
Widzę tam jednak tylko do ściągnięcia wersję 6.1.32.
Czy jest jakiś istotny powód dla którego doradziłeś mi wersję
6.1.32, a nie 6.1.4 ? Jeśli nie, to chciałabym zainstalować tę
nowszą wersję, ale nie wiem skąd ja ściągnąć.

Natomiast na stronach i w filmach często w ogóle nie ma informacji
której wersji dany materiał dotyczy.

Pozdrawiam
Ewa