Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Sun, 10 Apr 2022 18:16:24 +0200

Jeśli się zainstalowało, to przy zegarze powinna być jego ikonka.
Jest ikonka!!! Bardzo się cieszę, chociaż przyznam się, że nie rozumiem
dlaczego się zainstalowało pomimo, że przed instalacją nie było
zaptaszkowane do zainstalowania. Ale ważne, że jest.

Jeśli zaznaczasz pendrive w Urządzenia -> USB, to w momencie zaznaczenia powinien on zniknąć z systemu-gospodarza i powinien pojawić się w systemie wirtualnym. Możesz zajrzeć do menendżera urządzeń w XP żeby zobaczyć jak wygląda kwestia USB. U mnie wygląda to tak: https://i.imgur.com/Vltu8tj.png
W menedżerze urządzeń w XP jest tak:
Menedżerowie łączników USB
    Urządzenie ACPI UCM-UCSI ze znaczkiem wykrzyknika w żółtym trójkącie
Po kliknięciu na powyższy zapis:
Stan urządzenia
System Windows zatrzymał to urządzenie z powodu zaraportowania problemów
(Kod 43)

Czy to wystarczy, jeśli nie, to napisz proszę co jeszcze mam podać.

Z następnego posta:
> Co masz w Urządzenia -> Przeciąganie i upuszczanie?
Miałam Disabled. :-(
Zmieniłam na Gospodarz do gościa. i skopiowało się.
To jest program (.exe) plus 2 pliki z rozszerzeniem .sb. Przeciągnęłam
je jeden po drugim do folderu \Moje dokumenty. Dalej będę kombinować.

Metoda przeciągania jest super.

Bardzo, bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam
Ewa