Re: [WINNT] ROZWIĄZANE! - Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ROZWIĄZANE! - Do znawców Thunderbirda
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Fri, 8 Apr 2022 12:16:01 +0200
W dniu 08.04.2022 o 11:22, Ewa pisze:
Dnia Fri, 8 Apr 2022 10:34:49 +0200, Ewa napisał(a):

Spróbuje jeszcze usunąć je i założyć od nowa. Może ustawi się prawidłowo.
Dobry pomysł :) A w ogóle to na jakim serwerze i jakiego typu to felerne
konto?

Zanim usunęłam i założyłam od nowa to feralne konto, przeglądałam moją książkę adresową przygotowując się do zapisania wszystkiego co zniknie po likwidacji kont w neostrada.pl przez Orange. Zauważyłam, że te "dobre" moje adresy miałam zapisane w książce adresowej, chyba zapisały
się same gdy testując wysyłałam e-maile do siebie. Tego feralnego w niej
nie było, więc ręcznie dopisałam. I pomogło! Szkoda, że to nie jest nigdzie napisane, bo w kilku miejscach pomoc do TB juz przeglądałam.

W każdym razie Jacku bardzo Ci dziękuję.

Przy okazji, może wiesz _jak najprościej_ zrobić maszynę wirtualną
Win XP pod Win 10 Home? Wiem, że działasz pod Linuksem (kiedyś uwielbiałam prawdziwego Unixa na dużym serwerze, ale to dawne czasy), ale może wiesz jak to zrobić pod Win. Potrzebuję jednorazowo zastosować
stary program spod Win XP, który pod Win 10 nie chce chodzić. Inne
metody zawodzą.

Pozdrawiam
Ewa