Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 8 Apr 2022 10:15:32 +0200
Dnia Fri, 8 Apr 2022 09:46:07 +0200, Ewa napisał(a):

> Ale niczego to nie zmieniło.
> W menu jest jak poprzednio i tak samo źle działa. Nadal z tego nowego
> konta w oknie Tworzenie, na liście kont do wybrania, mam to nowe konto
> z imieniem i nazwiskiem (plus adres), natomiast do adresata dociera
> tylko adres.

Zainstalowałem se TB na W7 na wirtualce żeby sprawdzić jak to jest na
windzie. Rzeczywiście, Konfiguracja kont jest w Narzędziach a nie w
Edycji ale to niczego w zasadzie nie zmienia. Masz tu link do obrazka
którym masz się kierować: https://www.szybkiplik.pl/nkWzaRQ75d
Jeśli wypełniłaś formularz z obrazka tak jak jest pokazane na nim, to
musi zadziałać :) Jak nie zadziała, to nie dogadamy się dopóki nie
zaczniesz mi przysyłać screenów z twojej konfiguracji, bo opisy słowne
są do kitu. Mój mail w nagłówku jest OK.
--
Jacek
I hate haters.