Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 8 Apr 2022 11:10:25 +0200
Dnia Fri, 8 Apr 2022 10:34:49 +0200, Ewa napisał(a):

> Spróbuje jeszcze usunąć je i założyć od nowa. Może ustawi się prawidłowo.
Dobry pomysł :) A w ogóle to na jakim serwerze i jakiego typu to felerne
konto?

> Tak w ogóle, to nigdy nie miałam przekonania do TB i zawsze z nim
> miałam jakieś problemy. Nadal mam wrażenie, że go nie znam :-(
TB to IMO bardzo (może nawet zbyt bardzo) rozbudowany program ale jakoś
nigdy nie słyszałem aby przysparzał problemów.  Jest dobry dla kogoś kto
obsługuje mnóstwo korespondencji na wielu kontach. Ale dla kogoś kto
okazjonalnie pisze maila i ma jedno konto jest zbyt skomplikowany. Z
drugiej strony, dorzecznie obsługuje newsy więc w sumie nie jest złym
wyborem dla kogoś bywającego na newsach. Dodatkowa zaleta - działa i na
linuksie i na windzie.

--
Jacek
I hate haters.