Re: [WINNT] [OT] Ładowanie strony przez przegladarkę.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Ładowanie strony przez przegladarkę.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 14 Jan 2022 12:22:43 +0100
Dnia Fri, 14 Jan 2022 11:32:03 +0100, heby napisał(a):

> Np.
>
> https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/HTTP/Headers/Cache-Control

Naprawdę sądzisz że nie umiałbym bez ciebie znaleźć tej strony? :) Czy
może sądzisz że nie słyszałem o góglarce?
Heby, nie znam wystarczająco anglika oraz terminologii. Nie zamierzam
też zostać webmasterem. Potrzebuję krótkiej, kilkusłownej odpowiedzi po
polsku, tłumaczącej istotę sprawy.
--
Jacek
I hate haters.