Re: [WINNT] Pobieranie video z pl1.tv

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pobieranie video z pl1.tv
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 11 Jan 2022 14:49:47 +0100
jedrek w news:%F2CJ.741$WfTb.514@usenetxs.com
Czym pobrać filmy ze strony?
https://pl1.tv
youtube-dl tego nie chwyta (próba na ostatniej wersji z 17 grudnia 2021,
zaskoczyli mnie że aktualizację zrobili), youtube-dl-gui mi nie działa na
win xp.
Znane mi strony do wklejania linku do materiału video też nie znają tej
strony i nic sensownego z niej nie potrafiła wystrugać jako gotowy link
do  materiału video.
Wtyczka do FF VideoDownloadHelper
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/video-downloadhelper/
pokazuje tylko pojedyncze klocki video pocięte na kilkaset KB.

(na xp, firefox 52.9esr)

1.
Internet Download Manager -  chocby trial/30dni, pozwala na download
roznych rozdzielczosci *.ts (u mnie widzi ts, max 720p,ale widze, ze jest i
1080p, IDM "jakby" tej rozdz. nie widzi...)
(download sprawdzilem). A jesli w laptopie/playerze stacjo pliki ts chodza
tak sobie (moga byc klopoty z nawigacja), to w avidemux zrob prosty demux do
mp4 (copy/copy)

2.
dodatek do firefox -->
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/hls-stream-detector/?utm_source=addons.mozilla.org&utm_medium=referral&utm_content=search
- daje elegancka detekcje przede wszystkim linkow do m3u8, a majac to,
mozesz np. poprzez ffmpeg robic download kazdej rozdzielczosci. Dodatek
skonfiguruj tak, zeby po wylistowaniu linkow pozwalaj je kopiowac od razu
jako komendy dla ffmpeg. Skonfiguruj tez: albo download ts,albo mp4. Latwe,
metoda prob i bledow opanujesz w 5 min.
download sprawdzilem.

3.
np.  ADRES = https://pl1.tv/title/zaszczepieni-zarazaja-niezarazonych/
badasz co jest dostepne na tej www,czyli dostepne rozdzielczosci/formaty -->
ich  kody na serwerze (format code):
                 youtube-dl.exe --list-formats "ADRES"
czyli wiersz polecen dla download konkretnej szybkosci kodowania ma postac:

                youtube-dl.exe -f format_code+bestaudio
"ADRES" --no-part -o WYNIK.mp4
sprawdzilem download, dziala.

4.
video download helper..... -  tez nie milczy, daje linki (zdaje sie, ze
manifestowe), ale tylko rzucilem okiem.

to jest jakis CIEMNOGROD-PORTAL? :) :)