Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 9 Jul 2021 11:24:57 +0200
Dnia Fri, 9 Jul 2021 00:17:46 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Nie wiem dlaczego miałoby to tak wyglądać. Od czasu do czasu instaluję
> Windows 7 i poprawki normalnie się instalują. Przez ten czas co czeka na

Tak, o ile instalujesz w miarę świeżą kompilację.
Ale jeśli trafisz na jakąś starą 65xx, to może być wiele problemów po
drodze. Update nie działa, trzeba ręcznie instalować poprawki, itp. Godziny
durnego siedzenia i dziergania na piechotę, żeby update ruszył sam z
siebie.

> odpowiedzi na swojego posta na grupie, to już by mu się te poprawki
> zainstalowały. Ale co kto woli.
>
> Nie wiem także jakie znaczenie mają restarty. I tak przecież nie będzie
> siedział przy tym kompie bo ma tylko zainstalować Windowsa dla kogoś.
> Wystarczy, że zostawi włączony komputer. A nawet gdyby miał przy nim
> pracować, to te dwa-trzy restarty nie są problemem.

Sporo więcej.

Natomiast biorąc paczkę z WSUS-a masz jeden lub dwa restarty (jeśli Win7
bez SP1) i w zasadzie w jednym kroku masz wszystko podniesione do
kompilacji 7601 czy jaka tam teraz jest. Trwa to nieporównanie krócej.

--
Pozdrawiam.

Adam