Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Fri, 9 Jul 2021 00:17:46 +0200
Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał(a):
Grzegorzu, jak zainstaluje starą wersję, to będzie trzy dni robił poprawki
i klnął na wielokrotne restarty. Albo w ogóle nie ruszy z poprawkami.

Nie wiem dlaczego miałoby to tak wyglądać. Od czasu do czasu instaluję Windows 7 i poprawki normalnie się instalują. Przez ten czas co czeka na odpowiedzi na swojego posta na grupie, to już by mu się te poprawki zainstalowały. Ale co kto woli.

Nie wiem także jakie znaczenie mają restarty. I tak przecież nie będzie siedział przy tym kompie bo ma tylko zainstalować Windowsa dla kogoś. Wystarczy, że zostawi włączony komputer. A nawet gdyby miał przy nim pracować, to te dwa-trzy restarty nie są problemem.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/