Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 16 Nov 2020 21:44:49 +0100
Dnia Mon, 16 Nov 2020 20:52:55 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Wydaje mi się, że możesz to skasować później. Poza tym na pewno coś jest pod
> Linuksa i można uruchomić z dystrybucji live z pendrive'a. Pierwszy z brzegu
> wynik z Google:
> https://www.linuxbabe.com/command-line/how-to-use-linux-efibootmgr-examples

> NVRAM

Acha... fajne ale dosyć trudne. Na początek zapytam czy nie ma jakiejś
superkomendy która automagicznie przywróci zgodność wpisów w EFI z
rzeczywistością? A w szczególności ogarnie potencjalne błędy składniowe?
I jeszcze takie pytanie, bo zakładam że cudownej komendy nie ma :) Jest
chyba sens powycinać z spisu opcji te które są w oczywisty sposób
bezsensowne, jak np. Windows Boot Manager, pozostawiając tylko możliwość
butowania z CD, pena i dysku?
--
Jacek
-I hate haters-