Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 20 Jan 2014 14:47:43 GMT
Witaj GAD Zombie, 20 sty 2014 w news:lbilfa$10k$1@opal.futuro.pl
napisałeś/aś:

> Ja bym nigdy w życiu nie powierzył chomikowi swoich ważnych danych.
> Biorąc pod uwagę, że obecnie to chyba największe źródło piractwa w
> Polsce, to tylko pewnie kwestia czasu, kiedy wreszcie ktoś dobierze
> się temu serwisowi do dupy i pozamyka wszystko raz na zawsze. Nie
> miałbym odwagi wrzucać tam nic ważniejszego od byle filmików z
> sieci, czy mp3-ek.
Ja nie mam tak ważnych rzeczy, a jeśli już to wolę je nagrać na 10 płyt i
zakopać w 10 różnych miejscach niż trzymać w jakiejkolwiek "chmurze"
Chomik? Czemu nie - pod latarnią najciemniej, podejrzewam, że właściciele
chomika mają mniejsze możliwość i chęci inwigilacji danych użytkowników
niż MS czy google. Choć zawsze jest możliwość, że jakaś "siła wyższa"
wymusi na nich dostęp do tych danych.
A na chomika to muszą chyba dopiero stworzyć prawo - na szczęście rząd ma
inne problemy w realu z którymi może "walczyć". Osobiście uważam, że
piractwo nie jest takie złe i na pewno twórcy dzięki niemu zyskują więcej
niż gdyby nie istniało.