Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 17 Jan 2014 08:15:28 +0000 (UTC)
Dnia 17.01.2014 GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał/a:

> Jeśli dobrze mi się wydaje, to w DB nic takiego nie ma. To byłoby
> zresztą chore...

To i tak są mili, że jasno uprzedzają ("Kakaja kultura! Preduprezdajut!"
jak rzekł pewien obywatel ZSRR słysząc w słuchawce "rozmowa kontrolowana"
w czasie pobytu w Warszawie). Generalnie wrażliwe dane- zawsze szyfrować,
niezależnie od chmurodostawcy.

> Jakbyś zakładał konto, to odezwij się na priva, dam Ci link z polecenia
> do założenia konta, co pozwala na zwiększenie rozmiaru dysku w DB, bo
> tak tu działa darmowa wersja. O ile oczywiście chcesz; mogę tylko
> poprosić ;)

DB ostatnio znacznie stracił atrakcyjność. Proponuję zobaczyć
copy.com (15 GB na start, 5GB za polecenie- vide stopka)
Obsługuje linki:
http://blog.copy.com/post/56147311813/syncing-files-outside-of-your-copy-folder

Albo od razu cloud.mail.ru- 1 TB (terabajt) biezpłatno i nawsiegda,
bodaj do 20 stycznia. Drobny feler to rosyjskojęzyczna aplikacja,
a większy nie działanie bez GUI aplikacji pod Linuksa (albo jeszcze
czegoś nie doczytałem).

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Copy.com- 20 GB na start: https://copy.com?r=XyYioT