Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 19 Jan 2014 17:01:17 GMT
Witaj Marek, 19 sty 2014 w news:lbgoet$c98$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> O, dziękuję :-) To bardzo uprzejme. Jeszcze nie zadecydowałem.
> Oczywiście tylko permanentne rozwiązanie mnie interesuje więc muszę
> dobrze rozważyć wszelkie opcje.

Dziś mnie olśniło - jest darmowe nieograniczone miejsce w "chmurze"
Niestety nie ma możliwości synchronizacji, ale jest aplikacja do
wysyłania - chomikuj.pl
Podejrzewam, że to kwestia czasu, kiedy ktoś wykombinuje jak z chomika
zrobic coś a'la SD albo jak zmapować swój chomikowy zasób.
Aha jak już rozważysz, wybierzesz i poużywasz - napisz tu jak się
sprawuje.