Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sun, 12 Jan 2014 12:16:20 +0100
Użytkownik Marek napisał:
W dniu 2014-01-11 20:48, pueblo pisze:

Chwila, nie rozumiem - udało ci się tym zmapować skydrive?

Nie, niestety :-( Softlinki nie działają w nim. Plik jaki powstaje
przenosi się ale po stronie SkyDrive widnieje jako pusty katalog.

Przy okazji sprawdzałem usługę COMODO i tam jest do wyboru albo klient
podobny do SD albo cDrive - czyli chmura jako zmapowany dysk.
Dodatkowo przed chwilą natknąłem się na ciekawy kombajn CarotDAV

Czyli generalnie szukamy oprogramowania firm trzecich bo inaczej się nie
da?

Generalnie to dobieramy rozwiazanie pod konkretne potrzeby, a nie mordujemy sie z dostodowaniem drewnianego kijka do uzywania jako wycieraczke w samochodzie.

Zeby ci nie bylo SkyDrive tak zal, to przytocze z pamieci historię pewnego niemieckiego fotografa, ktoremu MS zamknal SkyDrive wraz z calym MS-kontem za to, ze umiescicl erotyczne akty w SkyDrive - co smieszniej, nie umiescil ich publicznie, tylko wlasnie prywatnie, nieudostepnione.

To mialo miejsce jakos w zaszlym roku. Zaraz po tym przestalem uzywac SkyDrive, usunalem wszystkie swoje pliki (choc nie mialem tam aktow ani erotyki). Troche zal tych 25 GB ale... ale co tam ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg