Re: [ot] ranking syst. operacyjnych

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat, 9 Mar 2013 21:00:45 +0100

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

>Nie chcesz, nie wierz. Właśnie sprawdziłem, Kubuntu był w 2005. Więc pewnie
>gdzieś wtedy mu to zainstalowałem. Xubuntu nieco później, jak nowsze
>Kubuntu już było za ciężkie, bo miało już KDE4. Nie mówię, że komp był z
>1998, a z okolic. Win98 osobiście sprzedawałem jeszcze w 2002 bodajże roku
>(w każdym razie XP już weszło). Kompa miał po synu, który w latach 90
>studiował. Ale równie dobrze mógł go zmodernizować koło 2001. Czy to ważne?

Tak. Trudno uwierzyć w historię która się zmienia w każdym poście. Na końcu
się okazuje że w 2005 roku zmieniłeś sprzedane w 2002 roku W98 na Kubuntu,
które mając wymagania wyższe niż XP chodziło dobrze na komputerze z circa
1999 roku na którym wcześniej działał W98. Historia stanie się prawdopodobna
tylko jeśli masz tego DeLoreana[1]. :-)

>Albowiem?

Albowiem od dwóch lat XP byłby niesupportowany.

>Toż ci tłumaczę, że nie wszyscy pędzą za nowościami. A do tego nowy Windows
>oznacza nowe problemy. Ostatnio poddałem się z instalacją drukarki, o czym
>już pisałem. I po grzyba mi jakiś Seven 64bit? Z miłą chęcią kupiłbym tego
>kompa z Windowsem Xp, choć był kupowany w grudniu 2012.

>Koszty to jedno. Kompatybilność z istniejącymi rozwiązaniami to drugie.
>Brak motywacji (nowy Windows nic nie wnosi pozytywnego od strony usera
>biurowego).
>
>Więc ja się nie dziwię, że ludzie się jakoś specjalnie nie rozpędzają do
>migracji.

Przez kilka postów narzekasz na wady XP, których nie ma w nowszych
Windowsach i jednocześnie twierdzisz że nic nie wnoszą. Trzeba było od razu
napisać że trolujesz więc nie traciłbym czasu na dyskusję. EOT z mojej
strony.

1. http://en.wikipedia.org/wiki/DeLorean_time_machine

--
Piotr Borkowski