Re: net use w windows 8

Autor: Leon Mazurek (inny) <mazurek.leon_at_gmial.bez-spamu.com>
Data: Tue, 05 Mar 2013 18:54:09 +0100

W dniu 2013-03-05 14:38, Jacek W. pisze:

> No niby tak, ale dlaczego CMD uruchomione w kontekście admina wykonuje
> poprawnie np. dir na zmapowanym dysku, którego net use w tym samym
> kontekście nie pokazuje?
> To właśnie jest nie do pojęcia.
> Z drugiej strony tyle już nagrzebałem w rejestrze, że wszystko mogłem
> zepsuć.

Też tak miałem, ale (chyba) po usunięciu usera i stworzeniu nowego
wszystko się wyprostowało, to znaczy jest teraz tak jak pisze MarkPunk.

> Zmapowanie lpt1 (który fizycznie istnieje w komputerze) na jakąś
> drukarkę sieciową przez net use w kontekście admina powoduje,
> że to mapowanie obowiązuje też w kontekście usera (wydruki lecą
> na drukarkę sieciową) mimo, że net use w kontekście usera tego
> mapowania nie pokazuje.

Z ciekawości sprawdziłem. U mnie jest tak samo.
Tylko admin może zmapować drukarkę na fizyczny port, ale na userze też
to mapowanie działa choć nie jest pokazywane w NET USE :-O

Jadę na Windows 8 Enterprise Evaluation

Leon