Re: W8 - bezsensowne okna w tle

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 31 Jan 2013 15:59:06 +0100

W dniu 2013-01-31 15:34, Piotr B. (pb2004) pisze:

> Takie zachowanie jest zdaje si臋 by design. Kopiowanie to operacja w tle,
> kt贸ra nie blokuje okna Eksploratora aby u偶ytkownik m贸g艂 w nim robi膰 co艣
> innego. Tak jak napisa艂 przedpi艣ca pasek zada艅 przej膮艂 funkcj臋
> informowania. Je艣li go ukrywasz musisz po prostu nauczy膰 si臋 na nim
> sprawdza膰 czy kopiowanie si臋 sko艅czy艂o.

Ok, mo偶e jakie艣 d藕wi臋ki pod艂膮cz臋. Skoro nie wida膰, to mo偶e s艂ycha膰
b臋dzie :-)

> Kt贸ra wersja Outlooka i o jakie nie skonfigurowane opcje chodzi?

2010 i jakiekolwiek pluginy Adobe, Kaspersky, WinZip itp. Proponuj臋 ten
ostatni bo naj艂atwiej go zainstalowa膰 i usun膮膰. Jest w nim dodatek
ZipSend. Je艣li zostawisz w nim opcj臋 przesy艂ania wi臋kszych za艂膮cznik贸w
na serwer bez ustawienia loginu/has艂a, to w chwili wysy艂ania powiadamia
Ci臋 o konieczno艣ci skonfigurowania konta do tego celu. Inne pluginy te偶
si臋 tak zachowuj膮, czyli "by new pathological design" otwieraj膮 si臋 pod
oknem rodzicem.

Zreszt膮 nie tylko Outlooka to dotyczy. Co chwil臋 mi si臋 to w r贸偶nych
aplikacjach przytrafia cho膰 ca艂e szcz臋艣cie - nie s膮 to komunikaty
modalne. Musz臋 wtedy po kolei minimalizowa膰 okna a偶 mi si臋 ods艂oni
komunikat. Je艣li komunikat jest modalny - to kaplica. Wtedy tylko
ubijanie proces贸w zostaje.

--
Pozdrawiam
Marek