Re: W8 - bezsensowne okna w tle

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 31 Jan 2013 16:33:31 +0100

P.S.
Zapomniałem dodać - a właśnie tego doświadczyłem w tej sekundzie. Pasek
zadań (i tym samym powiadomień) też od czasu do czasu pojawia się w tle.
Gdy wymyśli sobie, że teraz będzie w tle, a mamy aplikację na całym
oknie, to aby się do niego dostać należy zminiamalizować wszystkie
aplikacje będące w trybie full screen. Całe szczęście, że mam 2
monitory. W takim przypadku mogę skorzystać z drugiego monitora, gdzie
zwykle nie trzymam okien rozciągniętych do krawędzi ekranu więc można
się dostać do paska. Moim zdaniem autor koncepcji interfejsu nie
siedział nawet obok podręcznika ergonomii.