Re: W8 - bezsensowne okna w tle

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 15:34:27 +0100

>No a w tej chwili efekt jest taki, że zapuszczam kopiowanie czegoś
>większego, pracuję dalej, gdzieś w tle pojawia się komunikat, którego nie
>widzę, wyłączam komputer po pracy a potem przypadkiem odkrywam, że połowa
>rzeczy mi się nie skopiowała bo uwisło na jakimś pytaniu w tle.
>
>Pasek zadań o niczym mnie nie informuje gdyż jest ukryty. Walczę o każdy
>centymetr powierzchni ekranu.

Takie zachowanie jest zdaje siÄ™ by design. Kopiowanie to operacja w tle,
która nie blokuje okna Eksploratora aby użytkownik mógł w nim robić coś
innego. Tak jak napisał przedpiśca pasek zadań przejął funkcję informowania.
Jeśli go ukrywasz musisz po prostu nauczyć się na nim sprawdzać czy
kopiowanie się skończyło.

> [...]
>go - pojawia się jakieś pytanie o coś czego jeszcze nie skonfigurowałem. To
>okienko jest pod Outlookiem. Nie można się do niego przełączyć gdyż nie da
>się przesunąć okna wysyłania wiadomości dopóki nie zamknę okna z
>komunikatem. A z kolei tego okna nie zamknę bo jest przysłonięte w/w. Kółko
>się zamyka. Pozostaje mi manager zadań, wymuszenie zamknięcia Outlooka i
>domyślanie się co było w tym komunikacie i ustawienie żądanych opcji aby
>komunikat już się nie pojawiał. Powodzenia z domyślaniem się o co mogło
>chodzić. Uważasz to za normalną pracę z systemem? :-D

Która wersja Outlooka i o jakie nie skonfigurowane opcje chodzi?

--
Piotr Borkowski