Re: Odłaczony dysk sieciowy - irytujące

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Mon, 21 Jan 2013 15:31:14 +0100

W dniu 2013-01-20 11:55, ggs pisze:
> Od kilku dni nie wiem skÄ…d po restarcie a dokladnie kilka minut po
> restarcie (zaraz po restarcie jest OK) pojawia sie ikona odłączonego
> dysku sieciowego Z : w (Moj) Komputer
>
> Odmapowac sie nie da bo "Połączenie nie istnieje" , zamapowac na literke
> Z: tez sie nie da bo "literka w użyciu".
> W wierszu polecen to samo.

A do udziału dostajesz się po nazwie, czy po adresie IP? Miałem ten
problem, jak dostawałem się po nazwie. Dopisanie do hosts pomogło.

Druga rzecz, to poświadczenia z jakimi się tam dostajesz.
Profilaktycznie wpisz jeszcze raz username i hasło, albo zobacz jakie są
zapamiętane, usuń i jeszcze raz.

--
Tomek GÅ‚owacki